RSS

Mulţumiri, la finalul campaniei „O jucărie pentru fiecare”

02 iun.

S-a terminat campania „O jucărie pentru fiecare”, pe care Biblioteca Judeţeană „Ovid Densusianu” Campanie "O jucărie pentru fiecare"Hunedoara-Deva, împreună cu Asociaţia „Prietenii bibliotecii” Deva – Hunedoara au iniţiat-o şi dus-o la bun sfârşit. În comentariile la articolul precendent, cel în care DSCN5128povesteam despre importanţa acestei campanii, voi aţi răspuns prompt şi mulţi dintre voi aţi susţinut această campanie, scriind despre ea, publicând-o pe pagina voastră de facebook şi în final – aducând sau trimiţând prin colete jucării sau cărţi, pentru ca ziua copilului să fie una de neuitat pentru copiii aflaţi în centrele de plasament din judeţul Hunedoara. Tuturor vă mulţumesc eu, în numele celor implicaţi. Aţi făcut posibilă o zi frumoasă. Aţi fost alături de noi, în acest efort şi vreau să vă spun – că noi toţi am făcut o treabă foarte bună: jucăriile adunate au fost în număr impresionant.

O să postez mai jos pozele care au fost făcute de-a lungul acestei campanii. De la mersul din scară în scarăLipind afise pentru campanie de bloc pentru a face o cât mai largă publicitate, până la selecţia şi trierea pe grupe de vârste a jucăriilor, a fost muncă. Bucuria noastră a fost, însă, mare, când am văzut că oamenii au răspuns cu atât de multă dăruire, venind în număr mare să contribuie la această campanie. S-au donat jucării foarte frumoase, unele noi, pentru că donatorii nu mai aveau, sau încă nu aveau copii. Alte jucării au fost extrem de bine întreţinute, arătând minunat. Am primit atât jucării de pluş, cât şi jocuri de societate, jocuri de puzzle, utile sau amuzante. M-au impresionat copiii care au venit şi au donat, însoţDSCN4605iţi de părinţi sau bunici (dacă au fost mai mici) sau chiar şi singuri, dacă erau ceva mai mari. De aceea sper ca donatorii să vadă pozele făcute de noi, când pe feţele celor mici, se citeşte bucuria, uimirea împletită cu neîncrederea, în momentul în care au primit jucăriile. A fost singura recompensă pe care noi şi sper, şi voi cei care aţi donat jucăriile, am aşteptat-o. S-a dovedit că oamenii au, chiar şi pe vreme de criză, sufletul mare, puterea de-a dărui, plăcerea de-a face pe cineva fericit, în special atunci când vorbim despre copiii.

Sebastian Bara - campania "O jucărie pentru fiecare"Domnul nostru director, Sebastian Bara, a scris despre această campanie şi, către finalul postării, concluzionează pe drept cuvânt:

DSCN5136A fost o inițiativă cu care ne mândrim, o inițiativă pe care vrem s-o continuăm și să organizăm cât mai des asemenea manifestări dedicate unor segmente sensibile ale societății. Biblioteca Județeană își poate dovedi utilitatea și prin asemenea acțiuni marcate de generozitate și altruism.

Sper ca răspunsul vostru la următoarele campanii să fie la fel de promt şi rezultatele la fel de reuşite ca şi al acesteia. Vă mulţumesc tuturor încă o dată şi vă felicit pentru implicare, pentru că aţi făcut posibil ca această acţiune să fie una de mare succes.

Aş vrea, în încheiere, să îi numesc pe aceia dintre voi de care ştiu că, prin ceea ce-au scris, donat, au susţinut această campanie: Soniei ce scrie Blog de iarnă, lui Dragoş – Drugwash – loc de dat cu capul (chiar dacă articolul s-a şters, el a existat), Vienelei – Iubesc Viaţa, Vax Albina, Maria Riţiu cât şi editurii Mediamorphosis pentru donaţia de carte.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Etichete: , , , , , , ,

15 răspunsuri la „Mulţumiri, la finalul campaniei „O jucărie pentru fiecare”

  1. Ritiu Maria

    2 iunie 2013 at 16:50

    Felicitari, un lucru bine facut, care a dat roade si care desigur nu se putea materializa fara colaborarea voastra cu oamenii de bine.
    Intre pozele postate de tine Roxana, mi-am recunoscut si eu pachetul pe care l-am trimis din Ciuc, pentru aceasta actiune (cei doi iepurasi imbratisati si ursuletii, care se aflau deasupra, in cutie).
    Multumesc pentru nominalizare insa, sunt convinsa ca cei care au pus umarul la greu, ati fost voi cei care ati facut posibila aceasta bucurie, pentru copii care sunt mai vitregiti de dragostea parinteasca si care sunteti „ingerasi. anonimi”,deci, laurii sunt si ai vostrii.
    Un gand bun si cat mai multa sanatate, pentru toti oamenii de bine care lucreaza in institutia voastra, pentru conducerea acestei institutii si pentru tine personal Roxana. Acest gen de actiuni ne face pe toti, mai buni, mai umani si mai cooperanti si desigur mai „bogati” sufleteste.

    Apreciază

     
    • bibliodevafiliala3

      2 iunie 2013 at 19:03

      Mulţumim pentru apreciere, pentru cuvintele de laudă, dar şi mai mult pentru contribuţia pe care ai avut-o. Eu am făcut pozele, dar iniţial nu le-am avut, le-am primit prin bunăvoinţa colegei mele, Carmen Drăgoi, care este una din iniţiatoarele Asociaţiei „Prietenii bibliotecii”. Îţi doresc şi eu ţie multă sănătate şi numai bine!

      Apreciază

       
  2. roșu vertical

    2 iunie 2013 at 21:24

    Felicitări tuturor celor implicați. Sînt mîndră că în orașul meu natal oamenii sînt sensibili la cauze de felul ăsta.

    Apreciază

     
  3. vax-albina

    2 iunie 2013 at 22:02

    Sunteti niste oameni minunati. Felicitari. Munca voastra a facut posibila bucuria copiilor. Multumesc colegei Carmen si Roxanei pentru fotografii. Ma bucur ca v-am cunoscut.

    Apreciază

     
    • bibliodevafiliala3

      3 iunie 2013 at 10:12

      Mă bucur și eu că ne-ai văzut, că am apucat să vorbim. Mulțumesc, în numele colegilor mei, pentru cuvintele frumoase.

      Apreciază

       
  4. Sonia

    3 iunie 2013 at 08:08

    Noi trebuie să vă mulțumim vouă. Ne-ați adus aminte ca trebuie să ne oprim din când în când și să reflectăm asupra lucrurilor triste care se petrec în imediata noastră apropiere.
    Felicitări tuturor! M-a impresionat că oamenii au răspuns în număr atât de mare și sunt fericită să aflu că la acțiunea voastră au participat copii. Pentru că ei sunt speranța noastră că într-o zi normalitatea va deveni un cuvânt obișnuit.

    Apreciază

     
    • bibliodevafiliala3

      3 iunie 2013 at 10:08

      Am fost deosebit de impresionată de cei mici care au venit cu bunicii, cu părinţii. Dar şi mai mult mi-au plăcut adolescenţii, care, văzând afişul nostru la şcoală sau acasă, au decis să facă un gest frumos. Mă gândesc că cei mici, care au venit cu părinţii, vor putea să decidă să facă la fel, când vor ajunge la anii adolescenţei, tinereţii.
      Am omis să spun ce mare plăcere mi-a făcut că, datorită acestei campanii, am reuşit să ne cunoaştem, să ne întâlnim. Este un câştig, al meu personal, pe care nu-l pot măsura în cuvinte. O zi frumoasă şi o săptămână uşoară, ţie!

      Apreciază

       
  5. shiki shiki

    3 iunie 2013 at 22:18

    auzi bre? de ce m-ai trecut pe lista aia? am cumparat si eu si m-am dus cu o jucarie , nu cu un camion. oricum felicitari si a fost o munca serioasa sa puneti ordine in gramezile alea de jucarii.

    Apreciază

     
    • bibliodevafiliala3

      3 iunie 2013 at 22:27

      Bine, te şterg, oricum eşti anonimă 🙂 A fost ceva muncă, într-adevăr. Dar a ieşit minunat, asta-i important. După câte ni s-a spus, a fost cea mai importantă contribuţie pe care au primit-o până acum, fiecare din aşezăminte, din donaţii de jucării. Sperăm ca oamenii vor reacţiona la fel şi la anul, pentru că avem planuri mari de pe acum 🙂

      Apreciază

       
  6. Drugwash

    4 iunie 2013 at 02:04

    Mă înclin în faţa tuturor celor ce-au transformat, simplu, gîndul în faptă – organizatori şi donatori deopotrivă!

    Apreciază

     
    • bibliodevafiliala3

      4 iunie 2013 at 05:26

      Mulţumesc, Dragoş! Primesc eu felictarea, în numele organizatorilor, dar simt nevoia să-mi reînnoiesc aici mulţumirile pentru donatori – au fost peste aşteptări!

      Apreciază

       
  7. Editura Mediamorphosis

    4 iunie 2013 at 08:55

    Şi noi vă mulţumim că ne-aţi permis să fim părtaşi la o asemenea bucurie. Felicitări tuturor!

    Apreciază

     
    • bibliodevafiliala3

      4 iunie 2013 at 09:03

      Cu mare plăcere, deşi noi suntem cei care trebuie să vă mulţumim pentru generozitate. Sper să putem realiza şi cu alte ocazii ceva similar. Domnul nostru director speră ca să reuşim să organizăm ceva la fel de frumos şi anu viitor, tot de 1 iunie. A fost frumos şi o mare bucurie pentru copiii, aşa că ne simţim datori 🙂

      Apreciază

       

Aştept răspunsul tău!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.