RSS

Rămas bun 2014! La mulţi ani! Fii binevenit 2015!

31 Dec

LA MULŢI ANI!!! Vă mulţumesc tuturor celor care aţi fost aproape, care aţi participat la Clubul de lectură „Să povestim despre-o carte”, care sunteţi iubitori ai cărţii, care sunteţi utilizatori ai bibliotecii. Vă doresc la toţi – un an cât mai bun, cu multă sănătate pentru voi şi ceilogo_club_lectura dragi vouă, un an mai bun pentru cei care au avut un an greu, fericire celor care o caută, iubire tuturor celor care merită şi momente frumoase care să persiste în timp.

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2014 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

Madison Square Garden can seat 20,000 people for a concert. This blog was viewed about 69,000 times in 2014. If it were a concert at Madison Square Garden, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

 
24 comentarii

Scris de pe Decembrie 31, 2014 în Clubul de lectură, Ştiri

 

24 de răspunsuri la „Rămas bun 2014! La mulţi ani! Fii binevenit 2015!

  1. Marinela Cenghia

    Decembrie 31, 2014 at 8:46 pm

    La multi ani!Mult succes si multe carti frumoase!  Marinela Cenghia

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 1, 2015 at 7:24 pm

      Mulţumesc, Marinela! Fi binevenită aici, la noi! La mulţi ani şi ţie, numai bine şi multă cărţi bune, aşa cum zici!

       
  2. racoltapetru6

    Decembrie 31, 2014 at 8:51 pm

    An Nou fericit!

     
  3. Drugwash

    Decembrie 31, 2014 at 8:52 pm

    Mulţumesc pentru dragostea de carte pe care o insufli constant celor ce ajung şi rămîn aici! Mulţumesc pentru sufletul pus în fiecare articol, descriere, recenzie care ajunge la alte suflete dornice de cunoaştere!

    La Mulţi Ani, Roxana! Fie ca noul an să fie primul an perfect dintre cei ce vor urma! 😉

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 1, 2015 at 3:36 am

      Ca de obicei scrii atât de frumos că mă laşi fără cuvinte. Mulţumesc! Sper că amândoi să fim bine şi să continuăm să scriem, să schimbăm idei, să povestim despre tot ceea ce ne înconjoară şi mai ales despre cărţi 🙂 Să fie cum zici un prim an perfect pentru multe altele! Să ai parte de sănătate şi numai bine!

       
      • Drugwash

        Ianuarie 1, 2015 at 2:21 pm

        Săru’ mîna, mă măguleşti! ^^’ Aşa să fie, dară! Sănătate şi spor! 😉

         
  4. shiki shiki

    Decembrie 31, 2014 at 10:22 pm

    trebuia sa vad ce-i cu maimutele alea ajutatoare , mai ales ca eu sunt maimuta.la multi ani si tie roxanela si felicitari pentru blog si sa avem un an nou groaznic de bun! 😀

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 1, 2015 at 3:41 am

      Eu ţi-am zis că-ţi doresc să te ajute toate şi să-ţi meagă bine, mai bine – dar sper să nu ne ocolească nici pe noi :)) Oricum, groaznic de bun să fie şi să fim şi noi peste parametri! Multă sănătate şi toate cele bune, ţie şi celor dragi ţie!

       
  5. Roberts

    Decembrie 31, 2014 at 10:25 pm

    La multi, multi ani fericiti si inspiratie la lecturi!

     
  6. Ritiu Maria

    Decembrie 31, 2014 at 10:45 pm

    Multumim pentru gandurile bune, pentru urari, pentru faptul ca, ne esti aproape si ca, ai mereu ceva frumos de spus, despre carti, prieteni care nu te dezamagesc niciodata. Cine iubeste cartea este un om bun si mai ales un om cult, tu Roxana indeplinesti, cu brio aceste doua calitati si pentru ca, te admiram si ne place de tine, vom fi mereu prezenti pe blogul tau.

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 1, 2015 at 3:53 am

      Muţumesc frumos pentru cuvintele întotdeauna frumoase şi pentru aprecierea pe care mi-o arăţi mereu. Îmi place să te am aproape pe tine, pe toţi cei care iubesc cartea, lectura. Eu mă gândesc la voi când scriu şi aşa mi-e mai uşor să scriu. Este dificil să scrii uneori când te uiţi la monitorul calculatorului. Întotdeauna îmi imaginez că pot să povestesc cuiva ceea ce am citit şi văd cum i se luminează ochii a înţelegere. Sper să reuşesc să scriu, sper ca cei care mă citesc să mă simtă aproape şi să fie atraşi de cărţile despre care scriu. La mulţi ani şi te aştept mereu aici să-mi fi aproape!

       
  7. Poveştile Mele

    Ianuarie 1, 2015 at 2:34 pm

    La mulţi ani, să ai tot ceea îţi doreşti, să citeşti tot ceea ce îţi doreşti şi să scrii la fel de frumos, inspirat şi documentat!
    Ioana

     
  8. mixy

    Ianuarie 1, 2015 at 4:14 pm

    La multi ani, Roxana!
    Sa ne traiesti si sa ne tii vie in suflet setea de carte! 🙂

     
  9. Antoaneta MOGA

    Ianuarie 2, 2015 at 9:56 am

    La mulți ani!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 2, 2015 at 7:24 pm

      La mulţi ani, Antoaneta! Numai bine şi eseuri critice la fel de inspirate, de frumos scrise, ca şi până acum. Multă sănătate!

       
  10. Andreotti

    Ianuarie 2, 2015 at 5:48 pm

    La mulți ani frumoși și sănătoși, Roxana! Să-ți fie anul plin de bucurii, de realizări și dorințe împlinite! Să rămâi același suflet frumos, plin de povești și veșnic tânăr!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 2, 2015 at 7:23 pm

      Mulţumesc frumos! Să fie cum zici. Toate cele bune şi multă inspiraţie şi ţie, să ne bucuri cu lucrările tale atât de literatură cât şi de artă plastică. Numai bine, ţie şi celor dragi!

       
  11. beausergent

    Ianuarie 5, 2015 at 10:45 am

    Îti urez La mulţi ani! si an nou fericit cu sănătate şi bucurii si sper să găsesc şi anul acesta, pe acest blog, aceeaşi căldură şi generozitate sufletească atât de binefăcătoare nouă, celor care îl vizităm.

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 5, 2015 at 11:31 am

      Mulţumesc, la fel îţi doresc şi ţie! Sper să reuşesc să scriu. Timp să am şi inspiraţie, pentru că de citit am citit o mulţime de cărţi care ar merita efortul de a fi prezentate. Îţi doresc şi ţie un an mai bun, mai puţin solicitant.

       

Aştept răspunsul tău!

 
