RSS

O primăvară fericită!

01 Mar

IMG_20140301_185215_1Vă doresc o primăvară frumoasă, plină de bucurii, de momente plăcute alături de oameni dragi. Sper ca şi în această primăvară să fiţi alături de mine, la clubul de lectură sau pur şi simplu alături de biblioteca noastră, în tot ceea ce ea întreprinde pentru voi toţi.

Un mărţişor potrivit pe o carte „votată” de voi – Nord şi Sud, de Elizabeth Gaskell. Săptămâna viitoare vă aştept să povestim despre acest roman.

Sper ca şi acesta să se alăture celor pe care le-am discutat de-a lungul anului trecut şi începutul acestui an. Până acum 7 romane şi-au găsit drumul spre Clubul nostru de lectură. Vi le ofer, ca un remember într-un „buchet”. Aş vrea ca acum, în prag de primăvară, când se va împlini un an de când clubul nostru şi-a început activitatea, să-mi scrieţi care din ele v-a plăcut cel mai mult. Dacă nu le-aţi citit pe toate, pe care din ele v-au convins discuţiile noastre să le aveţi în vedere de acum înainte? Vă aştept cu drag şi vă doresc să aveţi şi timp pentru sufletul vostru, pentru cărţi, pentru filme, pentru relaxare şi odihnă. Să aveţi o primăvară fericită!

bridget-jones-la-limita-ratiunii_1_fullsizejane-eyre-copertaana-kareninaumberto-eco-pendulul-lui-foucault-600apa-pentru-elefantiDe veghe in lanul de secara.1jpg

Jocurile Foamei de Suzanne Collins

 
 

Etichete: , , , ,

10 răspunsuri la „O primăvară fericită!

  1. Ritiu Maria

    Februarie 18, 2014 at 11:13 pm

    Pe acest blog poti citi, numai lucruri interesante si ma bucur ca, m-am abonat.
    Un gand bun si multa sanatate pentru Roxana, care ne-a dat aceasta oportunitate, cat si pentru userii care viziteaza blogul .

     
  2. shiki shiki

    Martie 1, 2014 at 10:14 pm

    categoric Jane Eyre.unde ai gasit martisor cu bufnita? *-*

     
    • bibliodevafiliala3

      Martie 1, 2014 at 11:54 pm

      Jane Eyre – este una dintre cărţile care mi-a rămas şi mie la suflet. Cât despre mărţişor – Ramona, una din colegele mele a făcut anul ăsta mărţişoare 🙂 Eu am ales, bineînţeles bufniţa, iar pentru fiica mea – un dragon, că e „de foc” ca zodie.

       
  3. lichiresti

    Martie 2, 2014 at 10:06 pm

    Să aveți o primăvară frumoasă cu speranțe împlinite!

     
  4. Andreotti

    Martie 2, 2014 at 10:23 pm

    Aaaarrrghhh, stai să-ți mai urez și aici:
    Să ai o primăvară frumoasă și blândă, draga mea! Plină de zâmbete și bucurii!
    😛

     
    • bibliodevafiliala3

      Martie 2, 2014 at 10:27 pm

      Mulţumesc, să fie precum zici! Să avem parte de bucurii şi numai bine amândouă, împreună cu toţi cei dragi nouă 🙂

       
  5. mixy

    Martie 3, 2014 at 12:39 pm

    Jane Eyre.
    La multi ani si o primavara superba,Roxana!

     
  6. Anastasia

    Martie 9, 2014 at 9:36 pm

    O primavara frumoasa sa aveti, ma bucur tare mutl ca am gasit acest blog, imi place tare mult ceea ce faci!
    Tine-o tot asa!

     
    • bibliodevafiliala3

      Martie 9, 2014 at 11:07 pm

      Mulţumesc mult, Anastasia! Mă bucur că ai trecut pe aici şi sper să revii. Poate participi şi tu la clubul nostru de lectură. O primăvară frumoasă şi plină de reuşite să fie şi pentru tine!

       

Aştept răspunsul tău!

 
