RSS

La mulţi ani şi la cât mai multe lecturi bune în 2014!

06 Ian

la multi ani blogAcum în prag de nou an, am o urare din suflet pentru toţi cei care citesc şi mă citesc: Să aveţi parte de un an cât mai bun, mai interesant, plin de inspiraţie, cu timp pentru cărţi şi filme bune! Sper ca anul acesta să fie un an bun în tot ceea ce intreprindeţi (intreprindem, că trebuie să mă includ).

Dacă mă gândesc la anul ce-a trecut, vreau să încep prin a vă mulţumi pentru că m-aţi vizitat, că m-aţi citit, că aţi ales să participaţi la Clubul de lectură. Sunt fericită că din ce în ce mai mulţi tineri decid să urmeze acest blog. Bine aţi venit Puştoaica citeşte, Oana’s blog,  sau Amy de la Book Lighter. Sunt doar câteva nume dintre ultimii tineri şi foarte tineri înscrişi pe blog. Le mulţumesc tuturor celorlalţi care au decis că este un bun popas, aici la mine. Sper ca în anul care vine să prindă curaj să comenteze şi alţii care sunt abonaţi vechi, să participe la discuţii şi în acest fel să pot premia intervenţiile lor. M-am bucurat că am reuşit să atingem şi să depăşim 100000 de vizualizări de la înfiinţarea blogului (din care 70000 sunt din 2013). După statistica realizată de WordPress – cea mai accesată recenzie a acestui an este De veghe în lanul de secară – de J. D. Salinger la Clubul de lectură “Să povestim despre-o carte”, care a fost vizualizat de 4718 ori, cu o medie de 17 vizualizări pe zi. Este şi unul din cele mai dezbătute şi comentate romane dintre cele pe care le-am citit la Clubul de lectură „Să povestim despre o carte”. Cel mai comentat articol rămâne tot cel scris în 2012, despre romanele Cireşarii” ale lui Constantin Chiriţă,  iar cel mai vizualizat articol este Proverbe, maxime şi cugetări celebre – unde doar anul trecut am atins aproape 9000 de vizualizări. Eu, sunt încântată mai ales de reuşita pe care a avut-o clubul de lectură şi sper că şi în acest an să participaţi, să comentaţi, să citiţi şi să povestiţi împreună cu mine despre cărţi. Vă mulţumesc tuturor celor care aţi făcut asta şi până acum. WordPress a făcut un clasament cu comentatorii de top, de aceea vă mulţumesc pentru fidelitate: Shiki Shiki, Beausergent, Drugwash, Riţiu Maria şi Mixy.

logo_club_lecturaLa final de lună ianuarie, la clubul de lectură, vă amintesc că vom povesti, aşa cum s-a stabilit, despre romanele scriitoarei Helen Fielding: Jurnalul lui Bridget Jones şi Bridget Jones la limita raţiunii şi despre ecranizările acestor romane: Bridget Jones Diary (2001) şi Bridget Jones: The Edge of Reason (2004).

Pentru viitoarele lecturi, chiar săptămâna viitoare voi pregăti un sondaj în urma căruia se va stabili lectura lunii februarie şi pe cea pe trimestru (final de martie). Dacă aveţi propuneri puteţi să le scrieţi în comentariile la acest post. Cu acestea, închei sperând că vom fi şi anul acesta împreună, chiar dacă e doar la modul „virtual”.

 
34 comentarii

Scris de pe Ianuarie 6, 2014 în Clubul de lectură, Ştiri

 

Etichete: , , , ,

34 de răspunsuri la „La mulţi ani şi la cât mai multe lecturi bune în 2014!

  1. Drugwash

    Ianuarie 6, 2014 at 3:56 pm

    La Mulţi Ani, Roxana!
    La Mulţi Anii Bibiliotecii şi tuturor celor dedicaţi ei!
    La Mulţi Ani cititorilor vechi şi noi!

    Informaţie, Educaţie, Elevarea spiritului – de asta avem nevoie pentru a rezista pe Pămînt! Şi noi cei „trecuţi” dar şi cei tineri şi avizi de cunoaştere, cu toţii avem nevoie de darurile cărţii: informaţia şi descătuşarea imaginaţiei! Să fie 2014 anul minţilor deschise şi al spiritelor descătuşate spre bine, spre simţire, spre artă şi frumos! 😉

    La Mulţi Ani tuturor! 🙂

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 6, 2014 at 4:46 pm

      Mulţumesc Dragoş! Ca de obicei pe fază, mereu atent şi prezent. Ai dreptate, informaţia şi tot ceea ce presupune cartea este imperios necesară pentru tot ceea ce presupune dezvoltare armonioasă a minţii şi sufletului. Un an bun şi ţie. O să transmit urările tale şi colegilor mei 🙂

       
      • Drugwash

        Ianuarie 6, 2014 at 5:14 pm

        Cu drag, un an frumos şi plin de realizări întregului colectiv! Mulţumesc frumos! 😳

         
  2. Amy

    Ianuarie 6, 2014 at 5:17 pm

    La mulți ani! Mulțumesc că mi-ai urat bun venit și că mi-ai vizitat blogul, Roxana! Privesc acest gest drept o încurajare că sunt pe drumul cel bun și îți sunt recunoscătoare. Sper ca în anul nou cât mai multe persoane să descopere magia lecturii, fie prin noi, fie prin blogurile noastre! Felicitări pentru blog și mult succes în continuare! O seară plăcută!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 6, 2014 at 5:22 pm

      Ţi-am vizitat blogul. Mi-a plăcut şi îmi doresc să parcurg cât mai multe dintre articolele, recenziile scrise de tine. O să şi comentez, acolo unde simt nevoia. Sper şi eu, ca şi tine, că vom contribui prin ceea ce scriem la încurajarea lecturii. După părerea mea, este una dintre cele mai frumoase şi utile petreceri ale timpului. Mulţumesc de urări! O seară şi o săptămână frumoasă şi ţie!

       
    • Amy

      Ianuarie 6, 2014 at 5:40 pm

      Mulțumesc frumos! 🙂 Momentan nu am foarte multe postări, sper totuși să îți placă. Și eu sunt de aceeași părere cu tine, lectura este, într-adevăr, una dintre cele mai frumoase și utile modalități de a-ți petrece timpul. Sper să ne mai ”citim” în continuare cu bine…O saptămână frumoasă și ție!

       
  3. Roberts

    Ianuarie 6, 2014 at 6:27 pm

    La multi ani si spor in tot ceea ce faceti! Va doresc lecturi inspirate, frumoase, care sa va bucure inima si sufletul si sanatate, liniste sufleteasca si pace! un 2014 de exceptie!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 6, 2014 at 7:22 pm

      Mulţumesc mult! Toate cele bune şi ţie! Să citim şi să ne citim sănătoase 🙂

       
  4. Ritiu Maria

    Ianuarie 6, 2014 at 8:23 pm

    Multumesc pentru urari si eu iti doresc tie un an mai bun cu multa sanatate, impliniri si multe carti citite de noi toti, pentru a ne cultiva si a ne inalta sufletele spre inalt.
    Ma numar si eu printre cei care au fost evidentiati pentru comentariile facute pe seama articolelor scrise de tine Roxana, pe blog si ma bucur pentru faptul ca, am fost prezenta, am citit lucruri interesante, datorita stradaniei tale si am putut beneficia de o modalitate placuta de a-mi petrece timpul liber.
    Blogul tau m-a facut sa fiu optimista, in sensul ca, multi spun ca, Internetul va „invinge”, in lupta cu cartea, insa realitatea ne dovedeste ca, sunt multi interesati de lectura si acesta este un lucru pozitiv.
    Este loc pentru fiecare in lume, deci pot functiona bine si traditia lecturii si navigarea pe Internet si asa este normal sa fie.
    Felicitari pentru rezultatele obtinute de la infiintarea blogului si pana in prezent, precum si pentru activitatea benefica desfasurata de intregul personal al Bibliotecii, pentru toti un an prolific si numai bine.
    Nu pot sa nu transmit si cititorilor blogului tau, tot binele din lume si desigur multa sanatate si LA MULTI ANI!.
    Cu speranta ca anul 2014 va fi mai bun ori macar , la fel de bun ca si cel ce tocmai s-a incheiat, urez spor la munca, la citit, noroc si bucurii pentru toti oamenii de bine.
    O seara placuta si o saptamana buna, in continuare.

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 6, 2014 at 9:05 pm

      Mulţumesc pentru urări, o să transmit şi colegilor mei urările tale. Este adevărat – internetul, cărţile (fie ele sub forma lor traditională, fie sub formă digitală (e-book) pot să coexiste. Ba chiar, prin internet se pot pune la dispoziţie informaţii asupra cărţilor şi se pot cumpăra / citi online. Chiar şi aceste bloguri culturale, cluburi virtuale, pot exista doar datorită internetului. Este păcat de cei care nu văd acest lucru, care utilizează internetul doar pentru jocuri şi, eventual, filme. Mulţumesc pentru amplul comentariu şi îţi urez numai bine, o săptămână şi un an cât mai bun. Toate cele bune,

       
  5. pustoaicaciteste

    Ianuarie 6, 2014 at 8:42 pm

    Felicitari pentru realizarile din 2013 si la cat mai multe si in acest an ! Iti multumesc mult pentru urari si pentru efortul depus la clubul de lectura, caci sunt sigura ca nu este usor sa il intreti.

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 6, 2014 at 8:58 pm

      Mulţumesc şi eu. Este un efort, nu o să neg, dar este ceva ce-mi place să fac, deci … merită. Sper ca în acest an să poţi participa la comentarii. Îmi doresc să pot premia măcar trimestrial pe cei care participă, răspund şi o fac consecvent. Mă bucur că mi-ai găsit blogul şi mă încântă şi încurajează să văd că sunt tineri talentaţi care nu doar citesc, dar şi stiu să scrie frumos despre lecturile lor.

       
  6. Andreotti

    Ianuarie 6, 2014 at 9:26 pm

    Să ai un an nou liniștit, plin de proiecte frumoase, cu dorințe îndeplinite, cu multe bucurii și inspirație.
    La mulți ani și bine ai revenit!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 6, 2014 at 10:31 pm

      Bine te-am regăsit 🙂 Mulţumesc de urări şi sper să fie cum zici. Proiecte sunt, frumoase sper să fie … Îţi doresc şi eu, din suflet, toate cele bune, multă sănătate, fericire şi noroc să le poţi face pe toate! Inspiraţia sau Muza sper să vină şi la tine, pentru că talent este. La mulţi ani! Un mai bun!

       
  7. lili3d

    Ianuarie 6, 2014 at 10:08 pm

    La mulți ani!
    Succes în noul an!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 6, 2014 at 10:37 pm

      Mulţumesc Lili! Şi ţie la fel! Să fie un an bun, dacă poate – să fie chiar mai bun decât cel care-a trecut.

       
  8. larisaoana

    Ianuarie 6, 2014 at 11:41 pm

    Ma bucur mult ca stii de eistenta blogului meu si sper ca ai reusit sa arunci o mica privire peste el. Stiu ca mai am mult de muncit, dar orice gest – exemplul de fata – inseamna enorm pentru mine. Nu stiu daca reusesc sa particip la clubul de lectura luna aceasta avand in vedere ca acele 2 carti nu sunt chiar pe gustul meu, dar abia astept sondajul si luna februarie! Eu propun sa se citeasca ceva in ton cu luna, un roman de dragoste, din ala caracterizat uneori ca „o carte de’a mamei” sau un clasic. Multumesc mult pentru urari si iti doresc sa ai succes in orice iti doresti, putere de munca si sa ai placerea de a simti lucruri cu adevarat frumoase. Un an cat mai bun si diferit!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 7, 2014 at 6:31 am

      Jurnalul lui Bridget Jones este o carte a mamei – fiind un roman de dragoste pe care-l pot asemăna cu Mandrie şi prejudecată 🙂 Dar voi scrie articolul şi vei vedea atunci. Să nu crezi că nu-ţi înţeleg punctul de vedere. Propune titluri pentru sondaj. Eu le voi trece şi vom vedea dacă vor ieşi câstigătoare. Am aflat de blogul tău prin vizita pe care mi-ai făcut-o. Eu sper să atrag cât mai mult tineret spre lectură şi încerc să le fac tuturor celorlalţi tineri, care scriu, publicitate. Mulţumesc mult pentru urări şi îţi doresc şi eu, din suflet, toate cele bune şi o săptămână frumoasă, un an foarte bun – plin de bucurii şi momente frumoase, cărţi şi filme bune.

       
      • larisaoana

        Ianuarie 7, 2014 at 10:57 am

        Abia astept sa vad articolul ^-^ Am cartea pe laptop, pare usor de citit, poate o sa imi gasesc niste ore libere, dar e mai greu acum – pregatirea pentru concursuri, olimpiade si examene e in toi la scoala. Nu sunt carti din colectia mamei, insa eu propun urmatoarele titluri: Dragoste in vremea holerei de Gabriel Garcia, Concert in memoria unui inger de Eric-Emmanula si Extrem de tare & incrddibil de aproape de Jonathan Safran. Multumesc si eu pentru urari! 😀

         
      • bibliodevafiliala3

        Ianuarie 7, 2014 at 12:20 pm

        Am propus anterior Concert în memoria unui înger. O să mai încerc o dată. Extrem de tare şi incredibil de aproape – este o propunere excelentă. Sper să aibă susţinători. Voi trece şi Dragoste în vremea holerei. Cât despre Bridget Jones, poate apuci s-o citeşti totuşi. Mi-ar plăcea să povestim despre carte.

         
  9. beausergent

    Ianuarie 7, 2014 at 10:15 am

    La multi ani cu sănătate şi multe bucurii!

     
  10. Sonia

    Ianuarie 8, 2014 at 12:26 am

    La mulți ani Roxana! La mulți ani tuturor! Vă doresc un an exact cum vi-l doriți si voi. Cu sănătate și visuri împlinite. Va propun spre lectură Splendida cetate a celor o mie de sori de Khaled Hosseini, eu am citit-o în vacanță și m-a impresionat foarte tare. Iar pe blog discuțiile au fost interesante și în nici un caz subiectul nu a fost epuizat.

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 8, 2014 at 12:37 am

      La mulţi ani, Sonia! Să fie precum zici atât pentru mine cât şi pentru tine.Voi trece sigur şi romanul propus de tine. Am citit ce ai scris despre această carte. Pare ceva interesant pentru că este vorba despre o lume pe care n-o cunoaştem prea bine. Vom vedea ce-o ieşi 🙂 Un an foarte bun şi mult noroc cu proiectul la care te-ai gândit (Semn spre carte).

       
  11. mixy

    Ianuarie 8, 2014 at 4:57 pm

    La multi ani si muuuulta sanatate! :*

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 8, 2014 at 5:05 pm

      Mulţumesc, Mixy! La fel şi vouă, întregii familii, dar mai ales celei mici 🙂 pentru care am o slăbiciune de când scrie la tine pe blog 🙂

       
      • mixy

        Ianuarie 8, 2014 at 6:28 pm

        Nu spera şi la ea să scrie ceva… măreţ. N-aş vrea să te dezamăgim de două ori!
        :))

         
      • bibliodevafiliala3

        Ianuarie 8, 2014 at 8:32 pm

        Zici tu aşa! Dar în fapt, dacă pentru tine nu e târziu (şi eu am încredere că vei scrie ceva frumos, chiar dacă nu va fi măreţ :)) pentru ea este cu atât mai posibil. Dar fie că va scrie, fie că va cocheta doar cu asta, a început promiţător. Să-i zici asta din partea mea. Ba, mai bine – să-i areţi negru pe alb 🙂

         
  12. Hapi

    Ianuarie 10, 2014 at 5:34 pm

    Un an bun si frumos iti doresc!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 10, 2014 at 10:06 pm

      Mulţumesc, Hapi! Un an bun, o viaţă frumoasă şi fericită şi ţie!

       
  13. shiki shiki

    Ianuarie 12, 2014 at 12:39 pm

    ha ha, pe asta l-am scapat tocmai dupa ce m-ai laudat :P. eu sunt mai smechera si iti urez la multi ani pentru anul chinezesc care e ” ante portas” , asa ca n-am intarziat :D. ce sa zic , un an nou groaznic de bun si carti super interesante

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 12, 2014 at 4:32 pm

      Nu-i vorba de intâziere când se spune La mulţi ani! Şi ai dreptate, poţi să fii prima care să-mi urezi toate cele bune de anul nou chinezesc. Să fie cum zici – „groaznic de bun” şi cărţile şi ele super interesante. Pe moment citesc o carte a lui John Grisham care îmi place – Avocatul străzii.

       
  14. Rolling Ideas

    Ianuarie 16, 2014 at 9:01 am

    Am lăsat-o moale cu lectura în ultima vreme – munca e de vină, dar sper să mă reînrolez în clubul de lectură.
    Un 2014 plin de sănătate, bucurie şi lecturi!

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 17, 2014 at 6:13 am

      Mulţumesc de urări! La fel îţi doresc! Sper să poţi reuşi să revii în club, mi-ar place foarte mult. Oricum, un an foarte bun îţi doresc şi eu ţie.

       

Aştept răspunsul tău!

 
