RSS

Cei cinci premianţi ai Clubului „Să povestim despre o carte”

06 Dec

Mulţumită editurilor Polirom şi Curtea Veche de unde Biblioteca Judeţeană „Ovid Densusianu” Hunedoara-Deva a primitlogo-editura-polirom mai multe donaţii, sunt în măsură să premiez pe cinci dintre voi, cei care aţi avut cele mai multe intervenţii şi comentarii la articolele postate şi cu care am povestit despre cărţi. În acest an am strâns mulţi abonaţi. Mulţi dintre voi aţi fost atraşi chiar de idea unui club virtual de lectură. Sunteţi deja 237 abonaţi la acest blog, din care mai mult de 40 dintre voi îmi comentaţi frecvent postările. Iar acest blog este aproape de a atinge 100000 de vizualizări. Vă mulţumesc tuturor celor care v-aţi făcut un obicei din a mă urmări, care apreciaţi ceea ce biblioteca poate oferi şi virtual utilizatorilor. Sunteţi mulţi cei care aţi contribuit cu analize şi recenzii de valoare logo-curtea-vechede-a lungul acestui an, din aprilie, de când s-a înfiinţat clubul de lectură. Îmi pare rău că nu vă pot premia pe toţi cei care aţi comentat, pe toţi cei care ne-aţi povestit frumos despre cărţile pe care le-am avut de citit la club. Sper, însă, ca aceste premii să fie un imbold pentru viitor,  ca să urmăriţi cu atenţie blogul, să citiţi cărţile propuse, şi bineînţeles să le comentaţi ulterior.

Carti cadouCele 5 premii vor conţine fiecare 3 cărţi. Fiecare din premianţi vor avea surpriza să afle care sunt acelea când vor deschide pachetele, pentru că tilurile conţinute vor diferi de la un pachet la altul. Totuşi, pot să vă spun despre ce titluri vorbim: Amigdalita lui Tarzan, de Alfredo Bryce Echenique ; O poveste, de Alessandro Baricco ; Kyra, de Carol Gilligan ; Guvernarea din umbră, de Jim Marrs ; Copiii lui Hansen, de Ognjen Spahić şi Acid House, de Irvine Welsh. Mulţumim celor două edituri menţionate mai sus. Nu sunt singurele care au făcut donaţii de valoare în acest an, se întâmplă să fie cele de la care am primit eu cărţile pentru premii.

Cei 5 merituoşi premianţi sunt:

Beausergent, Shiki Shiki, Maria Riţiu, Drugwash şi Lavinia de la Roşu Vertical.

Pentru ca să pot să vă trimit cărţile de premiu am nevoie de datele voastre, de adrese. Este mai simplu pentru singura deveancă – căreia îi voi înmâna personal pachetul. Aveţi toate datele de contact AICI. Aş prefera să vorbesc cu voi la telefon, aveţi în link şi numărul de telefon al bibliotecii (puteţi suna în cursul zilei, până la ora 16, de luni până joi şi până la 13.30, vinerea). Dar puteţi să îmi scrieţi pe mail-ul afişat sau mesaj pe pagina de facebook. Cu cât îmi trimiteţi datele mai repede, cu atât voi putea să trimit şi eu coletele în timp util, deci sper să aflu veşti de la voi cât mai curând.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

25 de răspunsuri la „Cei cinci premianţi ai Clubului „Să povestim despre o carte”

  1. Drugwash

    Decembrie 6, 2013 at 12:35 pm

    Of, Roxana dragă, ce-mi făcuşi? Păi au fost atîţia oameni de ispravă care-au comentat la obiect şi care chiar au pasiune şi posibilitatea de-a citi, pe cînd eu mai mereu am bătut cîmpii cu mai multă sau mai puţină graţie. 😳 Nu merit asemenea onoare, zău. Chiar dacă Moşu’ mă ocoleşte constant aşa cum fac dealtfel şi cei ce-ar trebui să citească contoarele utilităţilor (long story! 🙄 ), am puternicul sentiment că aş nedreptăţi pe altcineva mult mai în măsură să primească un premiu de asemenea natură.

    Te rog din suflet, alege în locul meu pe altcineva dintre cei ce au contribuit mult mai substanţial la minunata atmosferă de aici de la tine. Aşa voi simţi şi eu bucuria de a face ce e corect. 😉

     
    • bibliodevafiliala3

      Decembrie 6, 2013 at 12:50 pm

      Sunt şi alţii, foarte merituoşi, chiar am zis. Tu eşti o constantă pe acest blog şi meriţi să fii premiat. De ce te-ar ocoli Moşul şi aici? Nu am premiat cea mai bună intervenţie, pentru că atunci chiar nu ştiu cum aş fi reuşit să mă descurc. Mi-ar fi plăcut să pot avea mai multe premii, dar sunt foarte încântată că le-am primit pe acestea. Aşa pot sărbători cu voi, într-un mod frumos şi potrivit sărbătorilor. Totuşi, dacă simţi că este un cadou pe care ai vrea să-l faci unuia dintre ceilalaţi colegi de club – ar trebui să-l numeşti tu 🙂 Să vezi atunci… ce greu este să departajezi.

       
      • Drugwash

        Decembrie 6, 2013 at 1:06 pm

        Hehe, nu mă păcăleşti – ai la îndemînă statisticile, dacă vreo s-o iei pe calea tehnică. 🙂 Dar eu cred că deja ştii cine-i mai pasionat şi dornic de cunoaştere dintre cei ce-ţi trec pragul virtual. 😉
        Eu sînt aici de drag, de fiecare dată, atunci cînd pot şi simt că am ceva de spus – nu neapărat la subiect, fi-mi-ar ruşine! 😳

        Am citit mult în copilărie, mai ales cînd eram bolnav şi lipseam de la şcoală, părinţii la serviciu de la 6 pînă la 16 – ce altceva aveam de făcut? Am luat din bibliotecă ce-mi pica în mînă, am asimilat undeva în subconştient informaţii, noţiuni care poate la vîrsta aceea nu aveau prea mult sens dar în timp au fuzionat cu noutăţile curente. Acum e vremea pentru cei tineri să-şi consolideze propria „bibliotecă”. 😉

        Aşa că hai, caută pe acolo persoana potrivită, ştiu sigur că vei găsi pe cineva care să se bucure de asemenea cadou. 😎 Iar mie dacă vrei neapărat să-mi trimiţi ceva, apoi o simplă foaie de hîrtie cu cîteva cuvinte şi eventual floricele pe margini ar fi mai mult decît minunat. 🙂

         
      • bibliodevafiliala3

        Decembrie 6, 2013 at 1:28 pm

        Guvernarea din umbră este cu dedicaţie pentru tine 🙂 Cred că rămâne aşa. Promit ca pe viitor să nu ţin cont de tine la premieri, dar acum, n-ai ce face – o să accepţi acest premiu şi promit să scriu câteva cuvinte pe o foaie … cu tot cu floricele 🙂

         
      • Drugwash

        Decembrie 6, 2013 at 1:38 pm

        Merge şi fără floricele, numai să nu fie cu ‘sh’ şi ‘tz’. 😛 😆
        Hai, fie, accept un compromis de dragul tău. 🙂 Mulţumesc frumos ţie, Bibliotecii şi editurilor. 😉

         
      • bibliodevafiliala3

        Decembrie 6, 2013 at 1:40 pm

        Eu nici nu ştiu să scriu aşa. Aştept adresa şi tot tacâmul…. 🙂

         
      • Drugwash

        Decembrie 6, 2013 at 2:39 pm

        M-am conformat, ar trebui să fi ajuns. Vezi în spam, că nu prea le place de numele meu englezit. 🙄

         
      • bibliodevafiliala3

        Decembrie 6, 2013 at 2:48 pm

        Am primit, e ok! O să-ţi scriu mai multe pe seară… acum am puţină treabă, aştept să-mi vină fata acasă 🙂

         
  2. roșu vertical

    Decembrie 6, 2013 at 1:14 pm

    Ah, Roxana, ce mos generos! Multumec mult, si tie si editurilor.
    Te contactez luni pentru detalii, imi pare rau ca nu mai locuiesc in Deva ca sa te cunosc personal.
    Weekend placut!

     
    • bibliodevafiliala3

      Decembrie 6, 2013 at 1:24 pm

      Cu mare plăcere Lavinia! Rămâne să ne înţelegem luni. Îmi pare rău că acum nu ne vom vedea, dar nu se ştie niciodată, poate că vom reuşi să ne cunoaştem şi personal.

       
  3. Ritiu Maria

    Decembrie 6, 2013 at 8:05 pm

    Multumesc pentru premiu si nominalizare, Mos Niculae m-a facut sa ma simt iar copil, gandindu-ma la cartile pe care le voi primi, pe merit ori ba (ceilalti cititori ai blogului tau, pot sa aprecieze si ei acest lucru) si de care ma voi bucura, atunci cand voi purcede la lecturarea lor.
    A fost o perioada in care ne-am cunoscut, am castigat ceva experienta, din ce poate oferi un club virtual de lectura si mai ales, ne-am bucurat de articolele tale, competente, frumos „brodate”, pe baza cartilor ce au fost alese, pentru fiecare perioada in parte.
    Cred ca poti fi multumita Roxana ca, munca ta a dat roade, ti-ai facut adepti ai dorului de cunoastere si cred eu ca si prieteni virtuali care iti sunt aproape si care iti urmaresc cu mare drag, munca depusa si sunt fericiti ca, au ocazia de a schimba pareri cu cei care au acelasi dragoste pentru lectura ca si tine.
    Multumesc si personal Editurilor care au fost darnice si au facut donatii, care s-au putut constitui in premiile ce ne-au fost acordate.
    Multumesc Conducerii bibliotecii pentru munca depusa, competenta si pentru varietatea activitatilor desfasurate.
    Datele de contact le voi comunica telefonic, in timp util.
    Sarbatori fericite si multa sanatate.

     
    • bibliodevafiliala3

      Decembrie 6, 2013 at 11:47 pm

      Mulţumesc mult pentru comentariul amplu şi pentru cuvintele de laudă adresate bibliotecii, conducerii ei, cât şi mie personal. Mă bucur că prin mine „a lucrat” Moş Nicolae. Este meritul, cum bine spuneai, al conducerii noastre şi a bunei relaţii pe care o are cu editurile. Este nota bene şi pentru edituri că se gândesc să promoveze cartea şi propria editură şi sub această formă. Cât despre premii, sper ca ele să devină o obişnuinţă, să ne putem permite premieri mai dese, eventual trimestriale. Sărbători fericite! Toate cele bune – Vorbim şi stabilim amănuntele trimeterii coletelor..

       
  4. shiki shiki

    Decembrie 9, 2013 at 1:13 am

    frate , zic si eu ca si drugwash , ce-ti veni sa ma premiezi pe mine? eu vin pe aici mai mult ca sa mai schimbam o vorba si sa-mi exersez talentul la bombanit 😀

     
    • bibliodevafiliala3

      Decembrie 9, 2013 at 9:20 am

      Şi pe tine, ca şi pe Dragoş pot să te omit rândul viitor. Acum – aşa iese din statistică – sunteţi premiaţi pentru intervenţii, fidelitate şi consecvenţă 🙂 Rândul viitor poate premiez cel mai rapid răspuns … cea mai bună intervenţie la unul din articole… sau mai ştiu eu ce. Oricum, având în vedere că eşti singura deveancă o să-mi revină onoare să-ţi înmânez personal premiu.

       
  5. beausergent

    Decembrie 9, 2013 at 8:22 am

    oooohoooohooooo 🙂

    mii şi mii de mulţumiri 🙂
    o rază de lumină atât de binevenită!

    ce surpriză! mulţumesc mult de tot!

     
    • bibliodevafiliala3

      Decembrie 9, 2013 at 9:21 am

      Cu mare plăcere! Mă bucur că apreciezi. O să încerc să le trimit, să ajungă cât mai repede.

       
      • beausergent

        Decembrie 9, 2013 at 9:43 am

        apreciez mai mult decât îţi închipui

         
      • bibliodevafiliala3

        Decembrie 9, 2013 at 10:13 am

        Mi-ar fi plăcut să pot să premiez mai des, mai multă lume. Poate că în viitor aşa va fi. Mă bucur că ţi-am înseninat, chiar şi cu puţin, ziua.

         
  6. Ritiu Maria

    Decembrie 18, 2013 at 7:52 pm

    Am primit premiul si-ti multumesc din suflet, cum a venit pachetul inainte de Craciun consider ca, Mosul deja a venit la mine si ma simt rasfatata.
    Pentru toti cititorii blogului tau , precum si tie personal, va doresc Sarbatori fericite si multa sanatate.

     
  7. Dan

    Decembrie 31, 2013 at 8:12 pm

    La mulţi ani ! Un an mai bun, un an nou cu realizări, împliniri pe toate planurile, cu zeci, sute de mii de motive de bucurie. Şi multă, multă sănătate ! 😛

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 1, 2014 at 10:03 pm

      Mulţumesc frumos! La mulţi ani!!! Multă sănătate, multă putere de muncă, împliniri şi reuşite, bucurii alături de oameni dragi şi multe cărţi şi filme bune 🙂

       
  8. Drugwash

    Decembrie 31, 2013 at 9:59 pm

    Ce să mai zic şi eu, că le-a zis Dan pe toate?! Să aveţi parte de tot ce-i mai bun în anul care vine! La Mulţi Ani! 😉

     
    • bibliodevafiliala3

      Ianuarie 1, 2014 at 10:04 pm

      La mulţi ani!!! Să ai parte de toate cele bune, să fii sănătos şi norocul să nu te ocolească. Numai bine în acest an!

       

Aştept răspunsul tău!

 
