RSS

Sondaj de opinie pentru alegerea următoarei lecturi pe 2013 şi pentru final de ianuarie 2014

23 Oct

A Girl Reading / O fată citind (1878) de Charles Edward Perugini (1839-1918)  http://goldenagepaintings.blogspot.co.uk/2011/05/charles-edward-perugini-girl-reading.html

A Girl Reading / O fată citind (1878) de Charles Edward Perugini (1839-1918)

Scriu doar câteva cuvinte pentru a putea posta sondajele de opinie. Pentru că aţi avut foarte multe propuneri anteriore, lecturi bune, de facturi foarte diferite, am realizat sondajele făcând o selecţie din acestea. Au intrat în aceste sondaje şi câteva titluri noi, apariţii recente la biblioteca noastră. Nu am realizat un sondaj de lectură pentru luna decembrie, pentru că este o lună în care mai toţi suntem preocupaţi şi, poate, nu avem starea sau timpul necesar să citim, să comentăm pe blog. Putem însă să ne întâlnim în decembrie pentru a povesti despre alte teme. Voi avea grijă să scriu ceva ca să ofer „locul” de întâlnire pentru discuţiile între prieteni.
logo_club_lectura

Primul sondaj este pentru lectura lunii noiembrie (posibil să ajungă a fi scrisă la început de decembrie). Cel de-al doilea sondaj este pentru finalul lunii ianuarie 2014. Sunt foarte curioasă ce alegeţi – dată fiind diversitatea genurilor. Sper să regăsiţi, în aceste sondaje, cărţi pe care v-aţi dorit să le citiţi sau să le recitiţi 🙂

Regula votului este aceiaşi – alegeţi câte două  titluri din fiecare sondaj. Votarea va fi posibilă până pe 30 octombrie 2013.

Vă mulţumesc, anticipat, pentru participarea la vot şi pentru decizia de-a participa la discuţiile viitoare ale Clubului „Să povestim despre-o carte”. 

Vă aştept, la sfârşit de săptămână, să povestim despre Anna Karenina.

                                                                                   

 

Etichete: , , , , ,

12 răspunsuri la „Sondaj de opinie pentru alegerea următoarei lecturi pe 2013 şi pentru final de ianuarie 2014

  1. shiki shiki

    Octombrie 23, 2013 at 8:32 pm

    gata , adjuecat , oricum o sa citesc probabil una din ele chiar daca nu iese 😀

     
    • bibliodevafiliala3

      Octombrie 24, 2013 at 10:41 am

      Şi eu am de gând să citesc oricum Dispozitive infernale şi Ingerul nopţii. Pentru celelalte ar fi plăcută o re-lecturare, indiferent de titlul care iese.

       
      • shiki shiki

        Octombrie 24, 2013 at 8:20 pm

        fratica, citeste intaii city of bones , alea sunt primele si introduc tot universul cartilor. o sa intelegi totul mult mai bine si apare si Magnus Bane in toata splendoarea , personajul meu preferat. sper sa nu fie un fiasco total filmul

         
      • bibliodevafiliala3

        Octombrie 26, 2013 at 12:41 pm

        Mulţumesc, de îndreptare 🙂 Va fi întâi City of Bones.

         
  2. mixy

    Octombrie 24, 2013 at 7:53 am

    o să încep să votez cărţi funcţie de disponibilitatea de a face rost de ele 😀

     
    • bibliodevafiliala3

      Octombrie 24, 2013 at 10:39 am

      Chiar te rog 🙂 Până la urmă, nimereşti să iasă una din cele pe care le ai la îndemână 🙂

       
  3. Ritiu Maria

    Octombrie 24, 2013 at 5:38 pm

    Am votat, Arta conversatiei de Ileana Vulpescu si Jane Eyre de Charlotte Bronte, insa ma voi conforma votului final.
    Astept sa citesc articolul tau, indiferent de ce carti vor iesi prioritare, in urma votului. Oricum fiecare titlu ofera altceva cititorului si este un regal sa poti avea avantajul de a-ti schimba parerile cu alti cititori, acesta este avantajul acestui club virtual de lectura.
    Ai dreptate, luna decembrie nu este chiar potrivita pentru lectura, preocuparile legate de sarbatori ne determina sa devenim ceva mai practici si sa ma dereticam in jurul nostru, pentru a putea primi sarbatorile, asa cum se cuvine, langa o mancarica buna si langa oamenii ce ne sunt dragi, intr-un mediu care sa ne fie favorabil.
    Un gand bun si multa sanatate tuturor celor ce navigheaza pe acest blog, precum si tie Roxana, cea care a facut posibil acest lucru.

     
    • mixy

      Octombrie 25, 2013 at 11:15 am

      Mulţumim, doamnă!
      Frumoase cuvinte, bune de pus în rama lunii decembrie

       
      • bibliodevafiliala3

        Octombrie 26, 2013 at 11:44 pm

        Dacă tot nu m-am învrednicit să răspund la timp, mă bucur că tu ai făcut-o 🙂 Mulţumesc,

         
    • bibliodevafiliala3

      Octombrie 26, 2013 at 11:50 pm

      Am ajuns cu mare întârziere să-ţi răspund. Am citit comentariu şi mereu am vrut să am puţin timp ca să-i răspund cum se cuvine. Mă bucur că ai votat. Imi plac cărţile alese de tine. Nu ştiu ce anume va ieşi de data asta, dar … ce-o să fie, va ieşi din nou o discuţie frumoasă pe marginea unei cărţi. Mă bucur că-ţi place că ai găsit un loc unde să poţi schimba păreri cu alţi, chiar de la foarte mare depărtare. Mă bucur că internetul facilitează acest loc, unde noi să ne simţim bine, să ne găsim şi să povestim despre cărţi. În lume trebuie să-ţi găseşti refugii, oaze unde să poţi să te încarci. Sper ca acest club să fie aşa ceva pentru mai multă lume. Mulţumesc de comentariu, de gândul cel bun. Toate cele bune şi ţie, multă sănătate!

       

Aştept răspunsul tău!

 
