RSS

Noaptea Albă a Bibliotecilor la Deva – 5/6 octombrie 2013

03 Oct

PLIANT NOAPTEA BIBLIOTECILOR 2013-1.1

Octombrie vine din nou cu daruri culturale pentru deveni! Două manifestări de anvergură, organizate de Biblioteca Judeţeană Ovid Densusianu Hunedoara-Deva şi devenite tradiţie a bibliotecii – Noaptea albă a Bibliotecilor şi Salonul Hunedorean al Cărţii – se vor desfăşura în curând. Pentru început vă aşteptăm, la Noaptea bibliotecilor – în această sâmbătă spre duminică (5/6 octombrie), începând cu ora 18. Programul este variat, aşteptăm cu drag să-i revedem şi reauzim pe Huniadi Cantores.sau pe copiii de la Corul Arlechino Aşteptat cu nerăbdare este şi concertul de folk al cântăreţului Ducu Bertzi. Pentru mai multe amănunte voi posta programul serii. 

PLIANT NOAPTEA BIBLIOTECILOR 2013-2

În afară de frumuseţea programelor oferite, va fi şi o noapte „a iertării,” pentru cei care au restanţe la restituirea documentelor împrumutate. Cu această ocazie specială nu se vor aplica penalităţile obişnuite. Profitaţi şi restituiţi acum cărţile sau documentele audio-video restante. Pentru doritorii care încă nu sunt înscrişi în bibliotecă, înscrierea, în această noapte, va fi gratuită. Pe lângă concertele de muzică şi prezentarea bibliotecii în ansamblul ei, vor fi şi vizionarea unor filme de comedie până la 3 dimineaţa. Bineînţeles că, pe toată durata, vor fi disponibilile serviciile obişnuite ale biblioteci, cum ar fi împrumutul de documente. 

Salonul Hunedorean al Cărţii se va ţine săptămâna viitoare – din 10-13 octombrie 2013. Voi scrie un articol separat despre această amplă manifestare, vroiam doar să ştiţi din timp, să vă faceţi drum spre Mall, unde va avea loc acest amplu târg de carte.

Vă aşteptăm cu drag!

PLIANT NOAPTEA BIBLIOTECILOR 2013-1

 
9 comentarii

Scris de pe Octombrie 3, 2013 în Activităţi organizate, Ştiri

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

9 răspunsuri la „Noaptea Albă a Bibliotecilor la Deva – 5/6 octombrie 2013

  1. Sonia

    Octombrie 4, 2013 at 2:34 pm

    Voi fi si eu vineri la Salon. De la 18 avem şi noi câteva lansări. Poate ne vedem. 🙂

     
  2. beausergent

    Octombrie 7, 2013 at 10:15 am

    Şi la noi a fost. Din păcate suntem toţi răciţi, că altfel mergeam. Nu s-ar putea ţine vara? 🙂

     
    • bibliodevafiliala3

      Octombrie 8, 2013 at 5:35 am

      Nu ştiu să-ţi răspund la această întrebare. Se ţine în prima sâmbătă spre duminica din luna octombrie de când a început, de trei ani. Dacă se ţine vara, lumea e plecată în concedii, vacanţe, Pe de altă parte, vreau să spun – urmează să şi scriu un articol (azi sau maine) – a fost minunat aici. Lumea a venit, s-a umplut curtea noastră interioară. Am cântat în cor, cu toţii cântecele lui Ducu Bertzi. E drept că a fost cam frig, dar am avut nişte ciupercuţe (pe gaz) care făceau căldură.

       
  3. shiki shiki

    Octombrie 8, 2013 at 9:43 pm

    n-a lipsit mult sa fie o noapte alba cu ninsoare , a innebunit si vremea!dupa cum stii, vin si eu sa casc gura la salon 😀

     
    • bibliodevafiliala3

      Octombrie 10, 2013 at 7:54 pm

      A fost într-adevăr o noapte foarte rece, dar spiritele s-au încălzit. De mirare, nici unii dintre noi, ai bibliotecii, care am stat pe-afară, nu ne-am răcit din această cauză. Erau câţiva răciţi deja 🙂 dar acum, la Salon – suntem în formă bună cu toţii. M-am bucurat să te văd. Eu încă n-am apucat să mă uit foarte bine la toate standurile, dar mai am timp până duminică.

       
  4. antoanetac

    Octombrie 13, 2013 at 1:57 pm

    Frumoasa initiativa culturala, asa cum m-am obisnuit sa gasesc pe acest blog foarte activ in domeniu! Indragesc mult bibliotecile, spatii familiare mie inca din copilarie, si merita popularizata munca celor din acest mediu care ne apropie mai mult cartea de suflet, indiferent de varsta. Foarte haios afisul cu bufnitele 🙂 Fiind ultima zi, cred ca se poate concluzia ca a fost un succes, nu-i asa ?! sunt curioasa ce mai urmeaza …

     
    • bibliodevafiliala3

      Octombrie 13, 2013 at 8:53 pm

      A fost frumos, într-adevăr! N-am avut timp de un alt articol prin care să spun cum a fost. Voi încerca să fac o trecere în revistă săptămâna viitoare. Abia s-a terminat Noaptea bibliotecilor că ne-am şi pregătit pentru Salonul hunedorean al Cărţii – o acţiune amplă şi care a ţinut timp de 4 zile de dimineaţa de la 10 până seara la ora 20. Au fost multe edituri, foarte multe titluri, multe promoţii şi oferte avantajoase la preţul cărţilor. Au fost şi mulţi cumpărători, mai mulţi ca oricând. Acum, probabil că voi avea puţin timp să scriu despre aceste manifestări foarte reuşite ale bibliotecii. Mulţumesc de comentariu şi o să transmit mai departe colegei mele care a realizat afişul pentru Noaptea bibliotecilor cuvintele de laudă.

       

Aştept răspunsul tău!

 
