RSS

Când pisica nu-i acasă, cărţile joacă pe masă!

20 Apr

De multe ori mă gândeam că cineva mută cârţile peste noapte, de nu sunt la locul lor. După ce-am vazut video-clipul sunt deja convinsă aşa se şi întâmplă  🙂 . Deştepte cărţile! fac asta pe furiş ca să nu le punem noi la treabă. 🙂

Amuzant, interesant şi reuşit video-oclip. Animaţia este realizată de Sean Ohlenkamp şi soţia lui, Lisa Blonder Ohlenkamp.. Locul „permutărilor” este librăria Type din Toronto (883 Queen Street West, (416) 366-8973). Cred că a fost multă muncă. Bibliotecarii ştiu cu toţii cum e!

 
 

Etichete: , , , , , , , , , ,

14 răspunsuri la „Când pisica nu-i acasă, cărţile joacă pe masă!

  1. lafeeblanche

    Aprilie 20, 2012 at 8:41 am

    Orice vede lumina zilei, fie si o carte are un suflet!

     
    • bibliodevafiliala3

      Aprilie 20, 2012 at 9:10 am

      În carte îşi pune sufletul scriitorul când o scrie şi cititorul când o citeşte, deci cu atât mai mult ar trebui sa aibă suflet!

       
      • lafeeblanche

        Aprilie 20, 2012 at 9:15 am

        Frumos raspuns! Se vede ca e al unui bibliofil!

         
  2. Ela

    Aprilie 20, 2012 at 1:19 pm

    Felicitari Roxi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Super fain, super tare, super interesant, ce mai… the best!!! Pupici si spor la treaba!

     
  3. Ritiu Maria

    Aprilie 21, 2012 at 5:07 pm

    Videoclipul mi-a placut, la fel si comentariile facute. Cartile au „viata” in ele si citindu-le, te invata si-ti fac, in acelasi timp, un bine pentru ca, timpul tau este petrecut cu rost. Nu-mi inchipui o lume in care lipsesc cartile, pentru mine ele sunt prieteni sinceri, care nu m-au tradat niciodata.
    Felicitari Roxi pentru initiativa, munca ta va da roade, antrenand la lectura si pe cei care au uitat deja sa mai tina o carte in mana si s-o citeasca.
    Spor la munca si multa sanatate si cat mai multi cititori.

     
  4. almanahe

    Aprilie 27, 2012 at 12:05 pm

    cărţile mişcă, era şi normal ca cineva să se prindă că ele-s călătoare, şi de-aceea! 🙂

     
  5. Mărgeluţa

    Aprilie 27, 2012 at 4:25 pm

    Stiam filmuletul, l-am recomandat si eu la rubrica mea Tocanita internautica, dar e o placere sa-l vad de fiecare data. Jos palaria pentru cei care au facut cartile sa joace, au depus o munca extraordinara, nu gluma! 😉

     
    • bibliodevafiliala3

      Aprilie 27, 2012 at 6:54 pm

      Noi am mutat, acum câţiva ani, biblioteca cu totul şi ştiu ce greu este să muţi din loc atâtea cărţi. În plus au fost aranjate pe culori, mutate şi întoarse de atâtea ori… Mult trebuie să fi durat.

       
  6. Roberts

    Decembrie 1, 2012 at 8:19 pm

    ha, ha:) foarte tare videoclipul. o fi si ceva adevarat in el, ca doar nu iese fum fara foc, nu?:)
    in plus, nu conteaza prea mult cat „carcotitzi”, eu zic ca voi, bibliotecarii, aveti o meserie tare frumoasa:)

     
    • bibliodevafiliala3

      Decembrie 1, 2012 at 9:48 pm

      Corect! Avem o meserie frumoasă. Poate că acum mi-e mult mai clar ce muncă mă așteaptă că încep inventarul la filială de marți… Deși nu le punem pe culori avem ceva treabă 🙂 Dacă nu postez nimic în luna decembrie, să știi de ce 🙂

       

Aştept răspunsul tău!

 
